Klant
Houthandel Van Dam/TABS Holland

Locatie

Bunnik (NL)

Services
Positionering
Visuele identiteit
Ontwerp verpakkingen
Webdesign en technische realisatie

Het traject

Om een merk te positioneren kijken we uiteraard ook naar de concurrentie. Herkenbaarheid is in de consumentenmarkt een belangrijke factor. Wij hebben daarom gekozen voor een niet vaak gebruikte groene kleur. Dat is onderscheidend in de markt en past bij klassieke producten maar ook bij meer eigentijdse strakke varianten. De Q van Quality is van veraf al herkenbaar en is als grafisch element uitstekend te gebruiken in de visuele communicatie. Gebleken is in de praktijk dat logo en huisstijl het goed doet op verpakkingen en op displays. Inmiddels is de QPine collectie groeiende: de collecties Qlassic, Quick&Easy, Darqline en een QProjects zagen reeds het daglicht. Deze spelen allemaal in op de huidige vraag in de consumentenmarkt, maar ook de behoefte van de bouwmarkt wordt niet uit het oog verloren. De deursets liggen in de groothandels van Jongeneel en Pontmeyer.