
Wij vertalen jouw visie en ideeën naar een krachtige creatieve identiteit die je ambities helpt realiseren
Van Idee naar Identity
Bij Tac’tik staat maatwerk centraal in alles wat we doen, we nemen de tijd om jouw visie en ambities te begrijpen. Wij geloven in de kracht van authenticiteit. Een sterke merkidentiteit draait niet om het volgen van trends, maar om het benutten van wat jou uniek maakt.
We zijn ervan overtuigd dat de kracht van strategie, design en communicatie ligt in het vermogen om deze op een unieke en persoonlijke manier in te zetten. We luisteren, begrijpen en denken vooruit om op maat gemaakte oplossingen te ontwikkelen die echt impact maken. Samen zetten we jouw merk op de kaart, met een heldere strategie, aansprekend design en effectieve communicatie die jouw verhaal authentiek en krachtig vertelt.
Klaar voor een potje
creatief pingpong?
dit zijn wij
Richard Sanders
Richard is al meer dan 30 jaar creatieve vormgever. Wat hem drijft, is het maken van ontwerpen die niet alleen visueel aantrekkelijk zijn, maar ook echt functioneel werken. Als gevoelsmens heeft hij het vermogen om te voelen waar een klant naartoe wil en heeft hij de vrijheid nodig om zijn creativiteit volledig te laten bloeien. Na zijn studies aan de Grafische School in Eindhoven en de Academie in Maastricht, heeft Richard zich altijd blijven ontwikkelen, met kunstgeschiedenis als belangrijke bron van inspiratie.
Met een aanpak die verder gaat dan oppervlakkige ontwerpen, biedt Richard diepgaande, op maat gemaakte creatieve oplossingen. Zijn ontwerpen zijn het resultaat van zorgvuldig verzamelde content, gecombineerd met originele teksten en beelden die jouw doelgroep raken. Of het nu gaat om fotografie of illustraties, een goed beeld vertelt altijd het verhaal. Richard levert maatwerk dat perfect aansluit bij de identiteit van jouw bedrijf of product.
“Dagelijks maak ik gekke tekeningetjes zonder plan. Het brengt me rust en inspireert me vaak voor mijn ontwerpen.”
Marcel Stallinga
Marcel droomde als kind al van één carrière: ‘reclametekenaar’. Geïnteresseerd in de schone kunsten, doorliep hij alle nodige vooropleidingen om zijn droom te verwezenlijken. Na het behalen van zijn bachelordiploma in publiciteits- en illustratieve vormgeving ging het avontuur van start. In de analoge tijdperk leerde hij technieken die, ook in het digitale tijdperk, bijdragen aan het vormgeven van de beelden in zijn hoofd.
Met stage-ervaring bij drukkerijen, reclame- en marketingbureaus breidde Marcel zijn vakkennis verder uit. Door zijn brede artistieke interesses, waaronder kunst, muziek, film en fotografie, blijft hij zichzelf uitdagen. Marcel gelooft dat persoonlijk contact essentieel is, en zoekt altijd manieren om creatieve ideeën om te zetten in een identiteit die de ambities van zijn klanten helpt waarmaken.
“Hoewel mijn ervaring soms leidt tot het label “van de oude stempel”, beschouw ik dit als een compliment

Een betrouwbare partner die praktisch én flexibel is.”

Tactik bewijst telkens weer dat het kan.”

Ze voelen haarfijn aan wat we willen, denken mee en verrassen ons telkens weer met rake concepten.”


Ze vertalen jouw verhaal moeiteloos naar een uniek en krachtig concept.”

Hun creatieve kracht en meedenken op het juiste moment tillen ons bedrijf telkens naar een hoger niveau. Chapeau!”


